6 кроків до завершеного бізнес-плану

Почати свою власну практику в якості фізіотерапевта: це справжній крок. Адже в доповнення до того що ви лікар-терапевт, ви стаєте ще й підприємцем. Ведення власного бізнесу зазвичай означає, що у вас більше обов'язків, більше стресу і менше вільного часу, ніж коли ви працюєте на когось іншого. Тому що ви більше не просто фізіотерапевт, що забезпечує найкраще обслуговування ваших пацієнтів, вам також потрібно приділяти час і увагу бізнес-елементам вашої компанії.

Практичні речі, такі як реєстрація вашого бізнесу і визнання страховими компаніями, - це проблеми, які ви, можливо, вже досліджували. Але як щодо бізнесу? Ми раді допомогти вам намітити всі відповідні аспекти. 6 кроків до повного бізнес-плану і більше шансів отримати фінансування.

Крок 1: Навіщо починати власну практику?

Першим кроком є ​​визначення, чому ви хочете, щоб у вас була ваша власна клініка. Яке прагнення надихає вашу клініку? Ви хочете поліпшити якість своєї терапії, свою здатність працювати незалежно або ви хотіли б отримувати більше прибутку? У вас може бути багато причин для початку бізнесу - важливо закріпити свою мету на папері.

Запишіть свою основну причину бажання почати свою власну практику. Потім задайте собі наступне питання: «Чому це важливо для мене?» дайте відповідь на нього і повторіть те ж питання «Чому?» декілька разів, поки ви не дійдете до абсолютної суті питання. Це ядро ​​допоможе вам прийняти будь-яке рішення, з яким ви зіштовхнетеся. Тому що кожне рішення буде служити для підтримки цього початкового «чому».

Крок 2: Який тип фізіотерапевтичної клініки?

Тепер ви розумієте свою мотивацію для початку практики. Який тип практики відповідає цьому драйву? Американська асоціація фізіотерапії (APTA) опублікувала ряд питань, які допоможуть вам з'ясувати, який вид практики вам найбільше підходить:

  1. Ви віддаєте перевагу працювати поодинці чи в команді?
  2. Вам подобається, коли навколо вас регулярно з'являються люди, з якими ви можете щось обговорити?
  3. У вас є збалансований набір талантів? Іншими словами, ви не просто відмінний терапевт, але і будівельник мостів, чіткий комунікатор, добре розбирається в фінансах, маркетолог і технічний віртуоз? Або ви готові найняти людей для допомоги в своїх слабких сторонах?
  4. Ви зосередитеся на управлінні вищого рівня або на повсякденних деталях? І якщо ваш відповідь не обидва варіанти одночасно, то хто буде прагнути до іншої частини рівняння?
  5. Ви з'ясували точний тип вашої практики? І ви швидко адаптуєтеся, коли справи йдуть не так, як очікувалося?
  6. Чи відчуваєте ви себе досить впевнено, подужаєте чи все це самостійно?

Відповідаючи на ці питання, ви можете виявити, що, хоча ви дійсно хочете почати свою власну практику, можливо, краще зробити це разом з діловим партнером. Партнер може допомогти заповнити прогалини, наприклад, інвестуючи, через досвід, гарну мережу або цінні ділові навички. Вам не доведеться самостійно займатися адмініструванням та управлінням командою, і ви зможете замість цього розподілити навантаження.

Але тип практики фізіотерапії означає більше, ніж просто рішення, чи хочете ви почати самостійно або з партнером, і чи хочете ви найняти команду або організувати практику самостійно. Тому що фізіотерапія - не єдина послуга, яку ви можете надати в якості практики.

Ви можете створити міждисциплінарний медичний заклад, в якому крім фізіотерапії надаються інші медичні послуги, такі як мануальна терапія, остеопатія або хіропрактика. Або ви можете відкрити тренажерний зал, і ваші пацієнти повинні регулярно користуватися вашим обладнанням. Ви можете запропонувати своїм пацієнтам внструкції, поки вони тренуються, щоб переконатися, що обладнання використовується правильно і вносить реальний внесок у їхнє відновлення у вашому спортивному середовищі. Великий плюс такої клініки полягає в тому, що вона забезпечує постійний потік доходів.
knee treatment

Крок 3: Як відрізнити вашу клініку?

Тепер ви знаєте, який тип практики ви хочете, прийшов час подумати про те, що відрізнить вашу клініку від інших. Можливо, у вашому районі ще немає фізіотерапевтичної клініки - це було б важливим чинником. І якщо є конкуренція з боку інших фізіотерапевтичних клінік, то що відрізняє вашу клініку?

Можливо, ви вже знаєте, що саме виділяє вашу клініку: наприклад, вона спеціалізується на певних методах лікування, таких як ударно-хвильова терапія або TECAR-терапія. Або той факт, що ваш заклад міждисциплінарний. Але є також шанс, що ви ще не знаєте, що робити, щоб створити відмінну клініку.

Найпростіший спосіб почати відмінну практику - це запропонувати своїм пацієнтам найкращий досвід. Переконайтеся, що ваша практика працює з пацієнтом в особистій, пам'ятній формі. Будь то сама процедура, дизайн інтер'єру вашої клініки, спілкування з вашими пацієнтами - прикладіть додаткові зусилля.

Поміркуйте, хто ваш пацієнт, і що ви можете зробити, щоб надати йому додаткову послугу. Складіть план вашого ідеального пацієнта, яке лікування йому / їй необхідно, розмір цієї цільової групи і які пріоритети для цієї цільової групи. Грунтуючись на цій інформації, ви можете визначити, що робити, щоб запропонувати вашій цільовій групі найкращий досвід. Наприклад, переконайтеся, що у вас є зручна кімната очікування, яка є приємним місцем для знаходження ваших пацієнтів. Або переконайтеся, що ви зв'язуєтеся з пацієнтами між прийомами, щоб показати свою участь.

Крок 4: Яке місце ви обираєте?

У брокерів з нерухомості є три чарівних слова: місце розташування, місце розташування і місце розташування. Те саме можна сказати і про фізіотерапевтичну клініку. Ваша клініка привертає людей з місцевого району. Переконайтеся, що ви враховуєте соціально-економічні обставини в конкретній області, а також своє «чому» і кого ви хочете лікувати.

Деякі речі для дослідження:

  • скільки людей живе і працює в цьому районі?
  • яка їхня демографія (вік, статус і т. д.)?
  • скільки лікарів загальної практики знаходиться в цьому районі (для довідок)?
  • скільки і які фізіотерапевтичні процедури пропонуються в цьому районі?
  • як часто люди шукають в Google будь-яку фізіотерапевтичну клініку?
  • наскільки є бажане місце? Чи є можливість (безкоштовної) парковки?

Крім географічного розташування, важливо враховувати фізичне місце розташування. Як ви думаєте, скільки місця вам потрібно? Вам не потрібно вкладати кошти в майбутнє місце відразу. Звичайно, приміщення не повинно бути занадто маленьким, адже вам потрібно достатньо місця для себе і своїх пацієнтів, щоб забезпечити комфортне лікування. Проте, якщо ви почнете працювати в величезному приміщенні, ви збільшите свої щомісячні витрати на оренду і комунальні послуги, які вам буде складно покрити.

Ось чому найкраще дивитися на невеликі приміщення, які на початковому етапі роботи буде простіше оплачувати. Якщо все піде не так, як ви думали, або якщо вам потрібно більше часу щоб почати, це дозволить вам адаптуватися. Якщо ви помітили, що ваша клініка не працює, ви можете швидко змінити місце розташування і вибрати більш підходяще місце в районі.

therapist

Крок 5: Як оформити професійну практику?

Ви досліджували приміщення і знаєте, скільки місця вам потрібно і в якому районі. Як тільки ви знайшли підходящий варіант, прийшов час зайнятися розробкою дизайну. Є ідея, яким буде інтер'єр вашої клініки? А також потрібно вирішити ключові моменти: яке програмне забезпечення ви будете використовувати і, звичайно, яке обладнання для лікувальних процедур вибрати

Яке програмне забезпечення мені потрібно?

Правильне програмне забезпечення дасть поштовх вашій практиці. Є багато програмного забезпечення для вас, щоб досліджувати. Найважливіше в програмному забезпеченні - відповідність вашому медичному профілю. Вам не знадобляться величезні набори програмного забезпечення для невеликої клініки, але необхідно переконатися, що вибране програмне забезпечення має всі необхідні вам функції. Подумайте про свої послуги і потреби і переконайтеся, що ви обираєте програмне забезпечення, яке допоможе вам організувати вашу практику

Проте, кожна фізіотерапевтична клініка повинна мати справу з такими питаннями:

  • платежі
  • CRM
  • графік
  • GDPR доказ

Заповніть цей список з вашими конкретними вимогами і знайдіть ідеальне програмне забезпечення.

Яке обладнання мені потрібно?

Ваше обладнання допоможе вам перетворити вашу клініку в історію успіху. Гарне обладнання вимагає вкладень, але воно прослужить вам довгі роки і допоможе вам забезпечити найкращі послуги.

Устаткування можна розділити на дві категорії: обов'язкові і зручні інструменти. Коли ви починаєте практикувати, найкраще зосередити всю свою увагу на необхідних речах, навіть якщо у вас достатньо фінансових коштів, щоб купити більше. Варто купувати обладнання поступово, в залежності від потреб ваших пацієнтів.

Інвестуйте в якісне обладнання. Перше враження з'являється тільки один раз, і ваше лікувальне обладнання є важливою частиною цього першого враження. Коли ваш пацієнт входить, він повинен побачити що обладнання чисте, надійне і професійне. Дуже важливо, щоб обладнання було комфортним і гігієнічним як для пацієнта, так і для терапевта.

Все ще продумуєте кращі продукти для вашої клініки? Професіонали Gymna будуть раді обговорити варіанти з вами.

Крок 6: Як почати маркетинг самостійно? 

Що таке фізіотерапевтична клініка без пацієнтів? Залучення нових пацієнтів і утримання поточних пацієнтів - одне з ваших основних завдань. Хоча посилання і сарафанне радіо є важливими елементами, їх, ймовірно, буде недостатньо. Ви ж новий гравець. Багато з ваших потенційних пацієнтів в даний час відправляються в інше місце або пішли в інше місце в минулому, і їм доведеться свідомо прийняти рішення змінити терапевта.

Ось де проявляються ваші відмітні здібності. Чому пацієнт вибирає вас, а не іншу, більш звичну клініку? Можливо, ваша клініка передбачає більш тривалий робочий день, відвідування на дому, більш професійне ставлення або кращу гігієну. Наступне питання: як дати людям зрозуміти, що ви пропонуєте ці відмінні елементи?

Це зажадає маркетингової стратегії. Основою маркетингової стратегії є наступне:

  • Хто: хто ваша цільова аудиторія, як найкраще досягти цієї групи?
  • Коли: коли ваша цільова група найбільш сприйнятлива до вашого повідомлення?
  • Де: які канали ви будете використовувати для своєї кампанії?
  • Що: який контент воліє цільова група?
  • Як: хто подбає про маркетинг? Як ця людина буде відслідковувати, що працює, а що ні? Як часто ви будете коригувати курс?

У будь-якому випадку ваш маркетинговий план буде містити наступні результати: назва компанії, візуальну ідентифікацію та логотип, а також рекомендації по спілкуванню, включаючи способи взаємодії з цільовою аудиторією і тип повідомлення. Німецький журнал для фізіотерапевтів, pt_Erfolg, показує, що логотип є важливою частиною маркетингу клініки фізіотерапії. Хоча логотип не створює бренд, він часто функціонує як образ, який людям легко запам'ятовується. Це символ якості та професіоналізму. Мета полягає в тому, щоб розробити логотип для життя. Ви можете вдосконалити його з плином часу або трохи модифікувати, але основа вашого логотипу розрахована на вічність (згадайте Coca Cola, яка використовує свій характерний кучерявий шрифт з 1906 року).

При створенні вашого логотипу (і його стилю, який часто пронизує всю вашу візуальну ідентичність) важливо визначити, які символи, знаки або логотипи вам подобаються, вибрати шрифт і кольори і розробити деталі, щоб створити найкраще уявлення вашої клініки.

Після того як ви визначили свою візуальну ідентифікацію та логотип, прийшов час визначити, які ресурси ви будете використовувати, щоб показувати свій бренд широкій публіці і пропонувати свої послуги. Можливо, ви захочете створити веб-сайт в поєднанні з активною стратегією в соціальних мережах і планом онлайн-реклами. Також важливо з'ясувати, чи можете ви знайти партнерів, які будуть направляти до вас пацієнтів - рекомендації можуть бути хорошим джерелом пацієнтів.

Перетворіть свої ідеї в бізнес-план

Всі ці кроки разом дадуть вам досить чітке уявлення про створення вашої клініки. Ви визначили, чому, що, хто, де і як. Це дає вам досить гарне уявлення про вашу концепцію і про кошти, які потрібно вкласти. Об'єднайте всю цю інформацію в бізнес-план. Потім ви можете надати цей бізнес-план в юридичні органи, щоб зареєструвати і профінансувати свій бізнес, плюс він залишиться корисним документом для вас.

Бізнес-план - це складний документ, що складається з тексту та цифр. План відповідає на важливі питання, які ви розглянули протягом попередніх 6 кроків. Коротке резюме:

  • Короткий виклад справи: ваша місія, бачення і мета.
  • Цільова група: де і кому ви пропонуєте свої послуги
  • Конкуренція: хто ваш конкурент і що вас відрізняє
  • HR: хто управляє компанією і які інші члени команди вам потрібні (команда)
  • Устаткування: які продукти і послуги вам потрібні для початку практики
  • Маркетинговий план: як виглядає ваш бренд і як ви гарантуєте, що ваші пацієнти з'являться
  • Фінанси: скільки стартового капіталу вам потрібно, що ви очікуєте заробити і які ваші постійні витрати протягом перших трьох років

Від бізнес-плану до фінансування  

Ви повинні переконатися, що ці речі повністю розроблені в репрезентативному документі, щоб ви могли надати цей бізнес-план банку. Якщо вам потрібно фінансування, зверніться в банк за інформацією про бажану процедуру. У них завжди є спеціальні відділи або консультанти, відповідальні за бізнес-кредити. Від вас буде потрібно надати бізнес-план.

Буде проведено розмову, в якій банк запитає вас про деталі вашого плану, наприклад, пояснення того, як ви досягли прогнозування доходів і витрат протягом перших трьох років. Якщо ви в змозі правильно відповісти на ці питання і якщо у вас є хоча б 20% стартового капіталу, щоб внести свій внесок, є велика ймовірність, що вам нададуть кредит - і ви, нарешті, зможете почати створювати свою клініку!